Breaking

Olympiacos mesti berwaspada kata Mellberg


Berkemungkinan besar Arsenal akan menurunkan skuad yang berbeza untuk perlawanan UCL kali ini. Olympiacos yang perlu menang untuk terus ke cabaran berikut tetap berasa bimbang dengan sebarang skuad yang bakal dibariskan oleh Prof. Wenger.

The Gunners yang telahpun menjuarai Group F hanya melengkapkan jadual perlawanan dan Olympiacos ditempat ketiga dengan 1 mata ketinggalan dari tempat kedua Marseille. Sekiranya Borussia Dortmund berjay menewaskan Marseille dan Olympiacos perlu menewaskan Arsenal untuk mara ke peringkat kalah mati.

"We have to try to win against Arsenal and then we'll see what happens in Dortmund.

"Arsenal are already through but I don't know if that'll be a big advantage. Who knows, maybe Wenger will throw in all of the youngsters and they'll play an amazing game!

"We just dont know what they will do. They have a great squad and whoever plays it wont be easy for us to win. But we are playing at home and we'll focus on our own game. Hopefully we can get the win."

kata Mellberg yang pernah beraksi untuk Aston Villa. Dominasi Arsenal dalam Group F bermula dengan goyah sewaktu musim bermula dan banyak pundits yang menyatakan Arsenal melalui musim kehancuran setelah pemergian beberapa bintang utama.

Mungkin inilah peluang untuk pemain muda menyerlah dan memperolehi pengalaman peringkat UCL dan pastinya mereka mahu tunjukkan prestasi terbaik. Olympiacos akan melalui pengalaman perit!

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.