Breaking

Coquelin: Saya perlu terus bermain untuk meningkat!

Peningkatan prestasi mendadak Francis Coquelin
mendapat pujian Arsene Wenger.
Foto: Arsenal.com
Pemain berusia 23 tahun yang hanya bermain untuk Charlton pada awal musim kini menjadi figura yang semakin penting kepada konsistensi Arsenal. Sejak dipanggil semula pada bulan Disember 2014, Coquelin berjaya mempamerkan aksi cemerlang dengan rekod interceptions yang tinggi.
"Every footballer has been asked questions. Sometimes you’re down, sometimes you’re up and you need to grab your chance when it comes. That’s what happened with me, I’m very happy with it and I’m trying to keep my place in the team." - Francis Coquelin
Berikutan memuncaknya prestasi Coquelin terutamanya sewaktu Arsenal menewaskan Manchester City di Stadium Etihad memberikan impak super positif terhadap Arsenal secara keseluruhannya. Barisan pertahanan juga semakin meningkat dengan adanya perlindungan dari Coquelin. 

Adalah penting untuk para pemain Arsenal untuk terus meningkatkan keyakinan dengan pencapaian-pencapaian yang positif. Selepas ini Arsenal akan berdepan dengan Manchester United dalam perlawanan suku akhir Piala FA. COYG!

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.