Breaking

Coquelin dan Akpom tandatangani kontrak baru bersama Arsenal

Foto: Arsenal.com
Berita terbaru yang sangat positif buat Arsenal apabila Francis Coquelin dan Chuba Akpom telah bersetuju untuk menandatangani kontrak baru untuk jangkamasa panjang. Coquelin yang dipanggil semula dari loan bersama Charlton telah mempamerkan aksi cemerlang membantu barisan pertahanan menyerap serta mematahkan serangan lawan terutamanya sewaktu menentang Manchester City tempohari.
“I am very happy because for me the target during this transfer window was on two fronts. The first was to get a defender in and we did that. 
“The second was also to extend the contracts of Coquelin and Akpom. That's what I did as well so we are very happy with what we did.” - Arsene Wenger 
 Source: Arsenal.com
Prestasi tahap tinggi yang dipamerkan ikut mendapat perhatian ramai dan Coquelin secara tiba-tiba meniti dibibir setiap penyokong Arsenal. Manakala penyerang muda Arsenal, Chuba Akpom juga diberikan kepercayaan oleh Arsene Wenger untuk membuktikan kemampuan dirinya berikutan 3 pemain penyerang lain telah dipinjamkan ke kelab lain seperti Lukas Podolski ke Inter, Sanogo ke Crystal Palace dan Joel Campbell ke Villareal.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.