Breaking

Eva Carneiro, A Cun Yang Buatkan Jose Mourinho Mengamuk!


Meroyan tak habis-habis pengurus Chelsea yang chosen one sangat tu. Jose Mourinho menyalahkan doktor pasukan Chelsea, Dr. Eva Carneiro kerana menyebabkan Chelsea terpaksa bermain dengan 9 pemain apabila memberikan rawatan kepada Eden Hazard pada penghujung perlawanan yang berkesudahan seri 2-2 menentang Swansea City minggu lepas.

Siapa sebenarnya Eva Carneiro?

Satu soalan yang simple tapi ada jawapan yang lebih 'mendalam'. Semua orang tahu Eva Carneiro adalah doktor medik untuk pasukan Chelsea sejak tahun 2009 sewaktu The Blues dibawah kendalian Andre Villas-Boas. Tapi tahukah anda dia sebenarnya sudah pun berusia 42 tahun kerana dilahirkan di Gibraltar pada tahun 1973.

Sejak bersama Chelsea, Eva Carneiro sering menjadi bahan gangguan dari penyokong pasukan lawannya terutama ketika beraksi menentang Manchester United. Penyokong mereka memang setan dan serupa beruk beb! Level Najib!!! Kehkehkeh. Walaupun begitu dia tetap cool selalu hinggalah dia dimaki oleh Jose Mourinho minggu lepas.


Kini Eva Carneiro tidak lagi akan berada di tepi padang sewaktu Chelsea bermain kerana Mourinho telah pun memberikan arahan untuk menyekat kehadiran Eva Carneiro. Bongok mamat sekor ni kan!

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.