Breaking

Yossi Benayoun mengaku mungkin akan tinggalkan Arsenal dan Chelsea

Pemain tengah Arsenal yang dipinjam dari Chelsea mengakui semakin tertekan dan kecewa kerana kerap memanaskan bangku simpanan di Emirates. Benayoun yang menyertai Arsenal secara pinjaman untuk sepanjang musim selepas mendapati peluang untuk beraksi di Chelsea amat terhad.

Dan kini bekas pemain Liverpool dan bintang West Ham tersebut mengalami kenyataan bahawa eksperimen merentas London nampaknya tidak berjaya. Dia yang berjaya menjaringkan gol ketika Arsenal menewaskan Wolves 3-0 percaya bahawa Arsenal telah mengikat tempat ketiga untuk mengesahkan penyertaan ke UCL.

Tetapi pemain bintang dari Israel tersebut sedar yang dia perlu membuat keputusan yang besar pada musim panas yang bakal tiba.

Kata Benayoun:
“It has been up and down this season for me. I try to be focused and concentrated, but it’s not easy. 
“I was waiting all the time for my chance. A few times in the season I got my chance and then didn’t get another for a long time. 
“I have had the luck to be at three big clubs and I know you have to be patient.
Pada bulan Jun Benayoun akan kembali ke Chelsea dan pelbagai perkara perlu diberikan pertimbangan. Dia juga mengakui yang masa depannya masih belum jelas.

Tambahnya lagi:
“It is difficult to speak now about the future. It’s better to ­concentrate on the last five weeks that are left and do my best for the club. 
“I am fully committed to Arsenal and ­after the season ends we will see. I am going back to Chelsea and then the club decides and I need to decide too.” 
“I will not lie – I love Chelsea but I am ­committed to Arsenal 100 per cent and I don’t think about Chelsea or ­another team.  
“I want Arsenal to finish in the top three and Chelsea and ­Liverpool in the top four, but it can’t happen.”

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.