Breaking

AKHIRNYA UNAI EMERY DIPECAT DARI ARSENAL! CLUELESS

Selepas sengsara beberapa lama.. Akhirnya Unai Emery dipecat oleh Arsenal. Kekecewaan para penyokong Arsenal tidak terbendung lagi dan telah mendesak pentadbiran Arsenal untuk memecat Unai Emery selepas satu lagi horrible result.


Pagi semalam berlangsung perlawanan menentang Eintrach Frankfurt. Walaupun Arsenal mendahului menerusi rembatan kencang Aubameyang pada minit kecederaan separuh masa pertama, ianya bukanlah jaminan Emery tak buat lawak bangang dia!

Sudahnya pada separuh masa kedua, Emery pun memulakan aksi lawak dengan menggantikan Martinelli dengan Ozil. Bukanlah masalah apa dengan Ozil tapi formasi haram punai membuatkan Ozil bermain diposisi sayap kanan! Bangang kan?

Kawan tu creative attacking midfielder yang sepatutnya duduk kat posisi no 10! Bodoh.. Ini membuatkan struktur permainan jadi cacamarba punai. Player macam hilang arah.

Dah la David Luiz injured kau ganti dengan Guendozi yang prestasinya semakin kelam dan kelabu. Hujung-hujung kau tukar pulak masukkan Torreira sedangkan masa tu sedang ketinggalan dan mencari gol!

Laca dengan Pepe kau simpan biar mereput? The fish man!

Arsenal board of directors pun lembab buat decision untuk pecat! Nak tunggu melungkup sampai macam ni baru nak ambik tindakan. Bongoks!

Ljungberg diberikan tanggungjawab untuk galas tugas sebagai coach Arsenal sementara waktu. Kalau dia perform, biarkan terus handle Arsenal pun aku rasa okay.

Jadi game Norwich nanti dia yang susun strategi. Hopefully ada perubahan positif dan hasilkan momentum kemenangan untuk Arsenal yang semakin meloyakan selepas era Wenger.

So apa komen korang bila Unai Emery dah kena sack ni? Agak-agak sapa pengganti terbaik?

Aku rasa Pochettino macam ok tapi entahlah.. Nuno tu ok ke?

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.